2016. júl 16.

My happy SWEET 26

írta: Gumi Cuki
My happy SWEET 26

Már jó rég néztem tévét, de utolsó emlékeim közé tartozik, hogy volt ez a műsor, az elkényeztetett kiscsajok szolid babazsúrjáról, Porchével meg Justin Bieberrel meglepetésként. Na nekem a gumimaci torta volt a Justin Bieber, (amely a facebookomon beállított profilkép alapján készült el) és még nem volt vége a meglepetéseknek. Több mint egy órás tilalmat rendeltem el rá, ez idő alatt csak néztem és nem hittem el! Majd amikor szinte könnyek közt, remegő kézzel felvágtam fedeztem fel a szivárvány színű belsőt. Értékelést szándékosan nem adok róla, akik kóstolták, tudják miért. Többen lelkesen belekezdtek, köztük én is, majd 2-3 falat után rá kellett jönnünk, hogy van az úgy, hogy túl sok a jóból. Nem láttam még ejtőernyősöket sütit meghagyni, vagy félni attól... hát ez is eljött. Persze a vodkás gumicuki sem maradt ki a sorból, a boros poharas tálalásért 5* jár A boros kóla jelentését is átírtuk Azt hiszem annyi E-t ettem a hétvégén, hogy így prezerválódom 26 éves képemben. Volt gumicuki, színes zokni, ugrás, barátok... most le se lehet a vigyort törölni a fejemről, de beszéljenek inkább a képek. Köszönöm csajok, imádlak titeket!

10930163_10153126250507383_7942166678166890105_n.jpg

gumicukor_torta1.jpg

gumicukor_torta3.jpg

boroskola.jpg

Szólj hozzá